piątek, 18 grudnia 2015

Merry Christmas!

      Dzisiaj mam dla was post, którego temat jest chyba na większości blogach. Jak widzicie u góry jest to wpis o świętach. :) Słowo "Boże Narodzenie" budzi we mnie bardzo dużo pozytywnych skojarzeń. Chociażby takie jak prezenty, spotkania z rodziną i oczywiście jedzenie. :) Chyba każdy po świętach, kiedy wejdzie na wagę, ma pamiątkę na kolejne parę dni. :) Choć myślę, że emocje, które są z nami w dzień wigilii, wszystko nam wynagradzają. Wpis nie jest typowo o przemyśleniach na temat świąt, ale o dekoracjach i ozdobach świątecznych. A więc przechodzę do sedna.
       Jestem osobą która uwielbia dekorować pokój na święta Bożego narodzenia czy na Wielkanoc. Uwielbiam robić ozdoby sama i myślę, że na moim blogu niedługo pojawi się wpis DIY. Pierwszą ozdobą jaką chciałabym Wam pokazać jest oczywiście choinka, która w moim pokoju musi znaleźć się w każde święta.
Może nie jest ona najpiękniejsza, ale cieszę się, że mam taka swoją choineczkę, na którą mogę patrzeć wieczorami.
      Drugim elementem świątecznym mojego pokoju są dwie serwetki. które wykonała moja babcia. Może nie są typowo świąteczne, lecz kolory i samo wykonanie są moim zdaniem cudowne.
      Kolejna rzecz to stroik, który jest już typowo Bożonarodzeniową ozdobą. Bardzo podoba mi się w nim świeczka, która na dole ma trzy gwiazdki oraz gwiazdy betlejemskie. A wszystko w połączeniu tworzy świetną całość.
     Ostatnia rzeczą jaką chciałbym się wam pochwalić to moja nowa zdobycz, na którą polowałam bardzo długo i właśnie niedawno udało mi się ,(całkiem przypadkiem) znaleźć w bardzo dobrej cenie. Mianowicie jest to latarenka na podgrzewacze. Były trzy kolory, ale ja postanowiłam wybrać czarną, bo ma duży urok!
    I to na razie wszystkie ozdoby jakimi chciałabym się z wami podzielić, piszcie jak podoba wam się wpis. Mam nadzieję, że nie zanudziłam was. :) Niedługo (jeszcze przed świętami) pojawi się jeszcze jeden wpis, także świąteczny. Mam nadzieję, że z chęcią czytaliście post i będziecie czekać na kolejny :)
                                       




7 komentarzy:

  1. ta latarenka jest prześliczna ♥ masz mojego obsa bo wiem jak to jest ;) mi 6 brakuje do marzonka :3
    http://swiat-weni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam dekorować swój pokój na święta :D
    Super dekoracje!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :* i powiem szczerze czekam na diy bo jestem ciekawa tego co przygotowałaś :*
    Zapraszam do siebie :)
    http://dominatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!
    www.codziennoscnasza.blogspot.com
    -zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta latarenka :)
    www.phootoandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, ze te ozdobki wprowadzą do twojego pokoju świąteczny klimat, bo trochę z nim ciezko w tym roku..
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się te serwetki ^^ / http://lethalowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń