wtorek, 22 grudnia 2015

Święta, święta i po świętach...

             Hejka! Dzisiaj przychodzę do Was z postem typowo świątecznym. Święta powitamy już za dwa dni. Ja osobiście nie mogę w to uwierzyć. Bardzo brakuje mi śniegu i myślę, że Wam także. Chyba najgorszym faktem w święta jest to, że mijają one w mgnieniu oka, a atmosfera świąteczna przez wielu jest najbardziej oczekiwaną w roku.
             Świetnie jest spotkać się w wigilię z rodziną, śpiewać kolędy z innymi, dostawać prezenty no i oczywiście jeść :D Myślę, że w wielu domach stół jest na tyle obfity, że każdy członek rodziny po świętach jest tak najedzony, że ma ochoty nawet patrzeć na jedzenie, a co dopiero dalej jeść. Szczerze mówiąc jedzenie to chyba jeden z najprzyjemniejszych tematów świąt.
             Dla niektórych Święta kojarzą się tylko z prezentami i chcą mieć najlepsze prezenty na świecie, ale pamiętajmy o tym, że nie każdego stać na takie podarunki. Myślę, że świetnym prezentem dla bliskich, będzie zrobienie czegoś samemu. Ja sama wpadłam na pomysł zrobienia własnoręcznie świeczek, które są świetną opcją dla osób, które takie rzeczy lubią.Będzie tutaj pare zdjęć, a jednocześnie propozycji dla Was na wspaniały i oryginalny prezent :)
         








      To wszystko na dzisiaj, mam nadzieję, że moje propozycje spodobały Wam się i będziecie częściej zaglądać na mojego bloga :) Wesołych Świąt!! 

4 komentarze:

  1. bardzo fajny post :) pozdrawiam i zapraszam :* http://www.wadzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, nawet się nie obejrzymy i będzie po świętach, dlatego postarajmy się spędzić je jak najlepiej :).
    Super propozycje, najbardziej podoba mi się ten pierwszy obrazek z serduszkami! :D
    Obserwuję, http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com/, dopiero zaczynam, wejdziesz?
    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sama robić prezenty! A święta kocham ,ale w tym roku brak atmosfery niestety :( A co do prezentów to uważam, że nawet symboliczna czekolada dana od serca jest super!
    http://tornadomysli.blogspot.com/2015/12/jeszcze-raz-go-zobaczyc.html
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w święta właśnie nie jem dużo. Jem normalnie, a nawet mniej. Często zdarza mi się podczas świąt schudnąć, ale to fajnie. Ja czaję się świetnie, podczas gdy inni wymiotują z obrzarstwa!
    Świetne inspiracje!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń